dinsdag 8 juli 2014

Over moetjes

Afgelopen weekend was vol met moetjes, bleh saai.


eerst moest ik mijn fietsbroekje repareren, boring!


en toen ook nog mijn tas! Ik had de plastic schuif gebroken (veel te zwaar belast, mijn eigen schuld, een hele stapel boeken mee proberen te slepen). nu is die schuif voor mij enigszins overbodig, want als ik de maat bepaald heb, hoeft hij niet steeds te verschuiven. Dus vind ik het helemaal niet erg dat ik die schuif eruit moest halen. Ik heb de band gewoon op 'mijn' maat vastgenaaid. Het enige vervelende is dat het een klusje is, en daardoor niet leuk. Gelukkig had ik al zwart garen op de machine, dus dat viel weer mee :-)


Kijk het is echt een leuke tas hoor, voor (boven) en achter (onder)


Daarna heb ik de laatste set stroken gestreken van het tussendoortjes project:
eindelijk leuk in plaats van moetjes, maar toen was het al laat :-( dus ik had geen puf meer om de blokken te gaan opbouwen.

Die stroken gaan nu richting de designwall, jippie een leuk vooruitzicht voor de volgende avond!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

Geen opmerkingen: