zaterdag 30 augustus 2014

Over druk bezig

Eigenlijk wil ik helemaal niet zeuren over het hebben van druk. Dat schijnt er nou eenmaal bij te horen in deze tijd. En je hebt het zo druk als je het zelf maakt enzo...

Maar bij grote uitzondering ga ik nu toch schrijven dat ik het nu wel erg druk heb...

Ik ben namelijk de beurs voor Arnhem aan het voorbereiden, wij staan daar met de winkel op 7-8-9 september 2014 in de Eusebiuskerk. Leuk, leuk, leuk, maar ook altijd een heel georganiseer, om het over het sjouwen maar niet te hebben.

Nu doe ik die beurzen al een aantal jaartjes, dus dat weet ik zo onderhand wel. Waar ik nu deze keer extra druk van ben is dat ik ook, precies in dezelfde periode....

...bezig ben met mijn huis inpakken... Rosie moet natuurlijk meteen die nieuwe (want een lége kast heeft ze nog nooit gezien, LOL) ruimte even onderzoeken.

Gelukkig wil ze wel mee verhuizen....

... of zou ze dan niet bedoelen als ze elke nieuwe lege verhuisdoos uittest ;-)

Als ik dus wat stiller ben hier, dan weet je dat het komt omdat ik ondersteboven in een verhuisdoos hang ;-)

Of natuurlijk omdat ik op 7-8-9 september 2014 in Arnhem op de Quilttentoonstelling aanwezig ben met mijn winkeltje! Redt je het niet om naar Arnhem te komen, de winkel in Amsterdam is op dinsdag 9 september 2014 ook gewoon open.

Ik krijg allemaal leuke reacties en inschrijvingen op de MODerne Sampler, kijk hier nog even en meld je gauw aan!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Merel,
Ik ben ervan overtuigd dat Rosie mee wil en dat je haar maar niet vergeet!!! Hahaha.Goh wat een drukte voor je het valt ook allemaal samen he. Maar dat geeft je weer de ruimte om alle overbodige spullen direct weg te doen. Des te leuker straks weer uitpakken! Hou je taai tot Arnhem!
Adri.