maandag 22 september 2014

Over nog meer blokjes maken



Naar aanleiding van de blokkenruil (zie het blogje van gisteren) die wij in onze bee hebben gehouden, heb ik vragen gekregen of ik zoiets ook niet in de winkel kon organiseren. Ik heb even nagedacht hoe ik dat vorm zou willen geven en ik heb het als volgt bedacht:

Doe je mee?
MOD Swap, blokkenruil Blockparty blokken

In de MOD swap maken en ruilen we 12 maanden lang 1 block per maand. Er moeten (per groep) 12 deelnemers zijn, dus de Swap gaat van start als er zich 12 deelnemers hebben opgegeven.
Iedereen kiest een patroon uit het boek Block Party. Het hoeft niet zo te zijn dat iedereen een ander blok kiest, maar het zou wat saai worden als iedereen hetzelfde zou kiezen.
Elke maand is een andere deelnemer aan de beurt. De deelnemers maken in jouw maand met door jou aan iedereen opgestuurde lapjes een blok en sturen dat die maand aan jou terug. Om het totaal op 12 blokken te krijgen maak je zelf ook één blok voor jezelf.


Inschrijfgeld inclusief het boek: € 36,50

Geef je op door een email te sturen aan shop @ birdblocks . com
Zodra 12 deelnemers zich hebben aangemeld, zal ik een groep vormen.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Merel, gelukkig ben er heeeel blij mee, dit wil ik al zo lang een keer swappen! Hoop dat er veel mee doen lijkt me helemaal top! Goed initiatief ik doe mee!
Groetjes Adri.