vrijdag 6 maart 2015

Over blauw en lekker licht

Door mijn bezoek aan Quiltcon in februari, loop ik achter met het laten zien van de MOD Stashclub! Helaas kon ik daar niet op internet met mijn laptop, dus kon ik een aantal dingen niet doen, die ik had willen doen. Ik haal het nu in!

Deze MOD Stash set heb ik in februari verstuurd, maar je kunt hem nog steeds bestellen als je hem ook wilt ontvangen. mail me op shop @ birdblocks . com

Mocht je een heel (of half) jaar lang deze leuke setjes willen ontvangen, kijk even op de website voor alle gegevens.

Naast de MOD Stashclub is er dit jaar ook de LowVolume Stashclub gestart, de lekker lichte stoffen van februari (ook nog los te bestellen):

Het werkt ongeveer net zoals de MOD Stashclub, alleen zijn de kleuren niet specifiek aan een maand verbonden. Voor de MODerne quilts worden heel vaak zogenoemde LowVolume stoffen als achtergrondstof gebruikt, liefst verschillende door elkaar.


Weet je niet precies wat nou bedoeld wordt met lekker lichte of LowVolume stoffen, kijk dan het filmpje op dit blog maar eens, Cheryl legt het uit!

In dit blogje van januari kan je de vorige setjes zien, deze zijn ook nog te bestellen, stuur gewoon een email :-)

De achtergrondstoffen van deze foto's:
De eerste foto showt op de achtergrond een super-vintage-jaren-70-repro stofje van Tula Pink. De tweede foto heeft een wilde Kaffe Fasset golf/streep in groen, deze is zo gaaf als randstof! Van beide ontwerpers zijn meerdere snoepjes van stoffen binnengekomen.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

Geen opmerkingen: